Големина на фонт: A A A

Почитувани,

Вашето задоволство е наша цел. Затоа секојдневно работиме на подобрување на услугите кои Ви ги нудиме.

Со големо задоволство ги очекуваме Вашите предлози, забелешки, пофалби и поплаки бидејќи на тој начин придонесувате за подобрувањето на квалитетот на услугите и воедно на тој начин можеме побрзо да одговориме на Вашите потреби.

Исклучително ни е важно да го знаеме Вашето мислење  во врска со нашите производи и услуги, колку сте задоволни од вниманието што Ви го пружаат нашите вработени, дали ги исполнуваме вашите очекувања и потреби.

КАКО ДА НИ ПРАТИТЕ ПОПЛАКА?

Сите ваши поплаки, прашања, коментари и сугестии, споделете ги усно со наш вработен или во писмена форма на еден од следниве начини :

  - Преку e-mail на poplaki@moznosti.com.mk ;

  - Преку пополнување на формуларот за прашања, сугестии и поплаки ;

  - Во сите експозитури на штедилница "Можности", со пополнување на формулар за поплаки кој можете да го побарате од кој било вработен ;

  - Телефонски во Службата за релации со клиентите на бројот +389-2-2401-054, секој работен ден од 08:00 до 16:00h ;

  - Преку пошта на следната адреса:

             Штедилница "Можности" ДОО

             Служба за релации со клиенти

             Бул. "Јане Сандански 111" 1000 Скопје ;

  -Во сите експозитури на штедилница "Можности", со пополнување на формулар од кутијата за пофалби и поплаки ;

ФОРМУЛАР ЗА ПРАШАЊА, СУГЕСТИИ И ПОПЛАКИ

 

* Ве молиме објаснете го Вашето прашање, коментар, проблем, сугестија, поплака :

Ве молиме внесете ги Вашите податоци за да Ве контактираме за одговор:

* внесете го кодот од сликата во празното поле

НАПОМЕНА: Моите лични податоци ги доставувам по сопствена волја и согласен сум штедилницата да ги користи, односно обработува со цел обезбедување одговор на моето барање.
* задолжителни полиња
** пополнетe едно од полињата за контакт телефон, E-mail или комбинацијата адреса и град

Дискреција и доверливост:

Секоја поплака добиена во штедилницата се разгледува во централата на штедилницата од надлежната служба за релации со клиентите.

Доколку како клиент на штедилница “Можности“ се одлучите да доставите поплака,  раководството на штедилницата “Можности“ Ви гарантира дискреција во врска со Вашата поплака и Ви гарантира дека нема да имате никакви негативни реперкусии врз соработката со штедилницата или врз условите кои ќе ги добивате во штедилницата во иднина.

По доставувањето на поплаката ќе бидете контактирани со одговор по истата најдолго во рок од 7 дена!

 
Кон врвот